Birthday Tickers from WiddlyTinks.com
href="http://www.widdlytinks.com/">Birthday Tickers from WiddlyTinks.com

Khamis, 19 Januari 2012

DIET................

salam....
bersua kembali.....
masa free nie..
anak2 da fengsan da..hihihi
tu la ligat bermain tu jadinya....;0
uollss nak tau ..saye tengah buat program diet la nie....untuk saya ;0
saya tahu ramai org cakap badan saya mantain....saya syukur..
tapi itu bila pakai baju kurung..cube la saya pakai seluar ke..mak aiiii...lengan ni tak menahan tau hahahha
en husand pun da mula tegur...jadi ambil langkah berjaga2 ...
saya tak nak diri saya jadi mcm tahun 2009-2010 semasa preggykan haziq hingga la habis pantang setelah melahirkan dia..sgt2 la tidak menyukai badan seperti itu..
nak pakai baju pun ..alamakkkkk...tak suka...tengok ...kalo nak kuar g dating nagn en husband musti 2-3 pasang akan cube pakai dan buka balik...huhuhu
tapi alhamdulilah..selepas lahirkan yang ke2.badan jadi OK shj bukan nye SGT OK...hahaha
apa2 saya dalam alam diet sekarang nie...
tak semestinya diet sya tak makn terus...
badan perlu tenaga jgk ye....
saya makan tapi pengambilan agak kurang la sikit..tak la seperti selalu...
apa2 pun yang kita lakukan kena ada semangat...
jgn down kan semangat kita dengan perkataan TAK BOLEH...silap tu...
belum cube belum tahu kan...
ok dokey la...ti umie citer lagi ekkkk
da malam da..time sms rindu rinduan ngan en husband ni..jadi umie minta diri dulu ye...
sebelum melaburkan tirai jommm cuci mata ngan gamboo di bawah nie....:)

*


*

*

semangat mau kurus...
sampai PC pun jadi magsa hahaha

*

gegurrl buah hati kami...
fengsan sudahhhh;)
sangat2 la baikkk(lasak)
huhuhu


ni anak teruna kami...
fengsan jgk...
sama hokey ngan si kecil tu...
cume dia nia cepat mengalh...
adik die garang sikit la....:p

*
*
*

ni gambar tekini saya...
bermula diet pada 15/1/2012..
kita tengok yea nanti...hehehe


tetap boleh pakai yeee
walaupun badan sudah naik..
ada aku kesahhhh;)


dan ini...
pn wife wif en husband ye....
semagat untuk saye terus berDIET..
tq lalins...;0XXX

k la sekadar itu saja kot ingin dikongsi...
ti saya update lagi terbaru ye..
pada sesiapa yang tga berdiet tu,....dan ingin berdiet tu..
jom la follow umie..boleh kita share bersama tang menu DIET...;)

da tata...
gud nite..

nota kaki: esok en husband balik...yeahhhhhhhhh...buli suruh jaga anak lagi la..hahaha (gurau je )




Tiada ulasan:

Catat Ulasan