Birthday Tickers from WiddlyTinks.com
href="http://www.widdlytinks.com/">Birthday Tickers from WiddlyTinks.com

Rabu, 18 Januari 2012

ANDAMAN d'SHANA:)
salammm
phewwww entry kali ni tak teragak2 kan..kan..
bukan apa...saja nak share..share..sharing2 tang minat kita nie...
saye tahu bukan saye je minat benda ni tapi ramai yang merasakan kita perlu cantek setiap hari kan kan..
ngeee (sorry ye en husband..entry kali nie pasal umie...harap maklum  lallala)
ok berbalik pada cite tadi...kita ni sebagai PEREMPUAN / WANITA musti punye pasang angan2 nak cantek...mcm sapa..siti nurhaliza..erra fazira le...ziana zain le....tapi apa2 pun kita bersyukur atas kurniaan ilahi..alhamdulilah....
tak semustinya cantek kita perlu ada muka mcm siti nurhaliza kan..mcm errra... mcm ziana..n ramai lagi la...harusla kita jadi diri kita sendiri...
saye tahu ramai wanita di luar sana takut akan penampilan ditengok org la..diherdik..diketawa..BETUL tak??? jangan dok pikir mcm tu..jawapan nya sampai ke sudah la dok lagu tu saja....
terus terang saya kata kan...saya tak cantekk mcm org di luar sana...malah ada kekurangan lagi..tapi saya tak fikir sgt benda2 mcm tu..itu semua kurniaan dari tuhan..malah saya tetap bersyukur atas nikmat yang di beri...alhamdulilah (aiiiii da mula ceramah da ni hehehe)
yang penting EN HUSBAND SUKA... dan MEMBENARKAN....(tapi kadang2 inesatif diri kita sendiri)
saya tetap boleh bergaye seperti org len...boleh dok makeup lagi muka nie....
cite pasal makeup...
buat masa skrg saye masih lagi dalam proses belajar andaman....jadi dari situ la saya tahu serba sikit tips untuk bermakeup..dan alhamdulilah saye berjaga merilisasikan dimuka sya..huuuuuuuu:)
bole ke saya buka biznes....???? bole ke saya buka andaman??? bole ke aku nie???
BOLEH janji usaha kan....motivasi diri sendiri hehehe..
k la..malas nak merepek jom layan gamba yang saya da makeukan org..:)


ni gambar yang belum di makeup...


*
*
*

dan
ini la hasilnya....
;)


*

*

ni gambar lela...
makeup utk g kenduri kahwin



dan ini
model saya
utk makeup tunang...


dan

*
*
*

ini tuan tanah nye punye belog...
ada keja tapi mcm tak de keja huhuhu


ok la tu  untuk tatapan korang..kalo yang nak dapat bagi komen silakan....
saya alu alukan...
doakan saya semoga harapan untuk buka itu SALOON & ANDAMAN D'SHANA akan tercapai satu hari nanti...
opppssssssssss ada story lagi ti pasal rambut lak..tu nanti2 la ye..jadi terjawab sudah apa yang class saya hadiri..dan ini la jawapan nya CLASS ANDAMAN..bukan pjj ye hahaha
k la...apa2 pun apa yang kita lakukan..adalah kerna minat..dan lagi satu keikhlasan tu penting dlam melakukan sesuatu...renung2kan
k tata..nite:)

nota kaki: sorry en husband..tak entry pasal anak...insyaALLAH umi updatekan nanti ye.. salam bushuk rindu dari pn wife yang jauh nie....



Tiada ulasan:

Catat Ulasan